contact
Test Drive Blog
twitter
rss feed
blog entries
log in

Malaysian PayPerClick

"THe JoY We HaVe AnD THe SoRRoW We SHaRe"


Wednesday 31 March 2010

  Berakhir sudah drama bersiri Awan Dania 2, macam kejap jer rase dah habis 2 season. Maybe tak de lagi season 3. Drama apa lak actress fav aku nie nak berlakon, confirm aku tgk.Ending nyer citer nie, Benji ngan Ikhsan sama2 x dapat lagi memikat hati Dania. Dah ade cite2 baru lak Dania nie. Masih tak puas lagi terbang di awan biru tu! hoho... memang roxx la die nie!! Ini ayat last Cik Dania dalam cite nie, "dari kecik aku bercite-cite nak jadi pramugari,aku nak takluk awan dan aku berjaye. Tapi kenapa aku rase aku masih belum puas hati lagi, ape lagi yang tak cukup dalam hidup aku nie. Mungkin jadi pilot nie jawapannye,aku harapkan permohonan ini berjaye dan mungkin aku akan terbang lebih jauh lagi." so kesimpulanya nak jadi pilot la. Profession yang semakin mencabar, mungkinkah ade sambungan drama siri nie. Aku pon tak tau da. hehe!! 

gambar nie Dania berangan jadi pilot.

Adakah berjaya cik Dania nie jadi pilot, aku pon tak tahu. Tiada sambungannya, kesimpulanya cik Dania nie tak mau kawen lagi, die nak terbang puas2 sampai la tak larat kot. huhu... Cik Dania memang sempoi la senang cte. Tak takut pon jadi anak dara tue, walaupun 2 lelaki berebut die nie. Tunggu la Dania nie sampai puas terbang. haha...  Congrats untu Scha Al Yahya kerana dgn jayanya berjaya menghabis kan 2 season awan dania dan lakonan yg berjaye la.. hoho... so sape yang "kipas susah mati" scha kat luar sana vote la scha untk ABP Bharian nanti ye.. hahha.. semoga perjalanan karier scha berjalan dgn sukses.. ha kat bawah nie ade sket screenshot last episode for awan dania 2. Layan...


ha lagu nie OST awan dania! Best gak lagu nie!



0

0 comments:

◄◄ the good times, ► the memories, ▌▌the drama, ■ the hurting, ►► the sad times

Related Posts with Thumbnails

You Are No.

web page hit counters

Facebook! & Ym!

Schools!

Sekolah Kebangsaan Taman Paroi Jaya. (1993-1998)
(SKTPJ)

Sekolah Dato' Abdul Razak.(1999-2003)

(SDAR)

Multimedia University. (Currently...)
(MMU)

Nuffnang

BlogMalaysia.com

Sdarians 99'3

Sdarians 99'3

Baba Street

Baba Street

Mmu Falcons

Mmu Falcons

Newspaper

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory