contact
Test Drive Blog
twitter
rss feed
blog entries
log in

Malaysian PayPerClick

"THe JoY We HaVe AnD THe SoRRoW We SHaRe"


Sunday 28 March 2010


New entry 2nd time for today... Semakin kerap aku blogging sekarang. Malam semalam meluangkan masa bersama rakan2 bujang aku kat melaka nie, tengak wayang ramai2.. Evolusi KL Drift 2! Aku bagi 4 bintang la untuk filem nie. Action2 dalam citer nie makin style dari yang first, layan2. Pelakon2 pon mantap2, Syamsul Yusof, Aaron Aziz, Farid Kamil, Shaheizy Sam, Remy Ishak, and my fav actress.... of course la "Scha Al Yahya" yuhuuu..!!! Aku nie "Kipas Susah Mati" Scha!! 

 Scha Al Yahya Semasa Di Set...
Salah Satu Adegan Dari Scha dan Aaron

Video bawah nie plak official trailer untuk filem nie.


 Babak2 Akhir Dalam Filem ini... Style!
scene kat atas nie adegan kejar mengejar "zack" ngan "joe" habis hancur kete weh.. hoho!!korang tgk jer la baru bleh tau best ke tak kan... mungkin ade yang cakap filem aksi melayu low class.. tapi "ada aku kesah" supportive la sket.. sape lagi nak support bangsa kita kan.. so support la filem melayu! Untuk aku faktor utama aku nak tgk cite nie.. sebab heroin die ler.. aper lagi.. wahahah!!! Aku suggest kan korang tgk la, memang tak rugi.. hoho!! jalan cerita pon ok, tersusun. Filem nie tak silap aku pakai bajer besar so aku rasa layak box office la.. Sound system pon ok.. pendek kate macam susah la nak cari kelemahan.. hoho.. macam pro lak aku berkata-kata.. hoho!!

Tetapi wahai rakan2 bloggerku, ada gak yang aku rasa cam tak best dalam filem nie, ade satu scene nie scene percintaan "zack"(syamsul) dan "alia"(scha) macam tak kene tempat ngan time.. hoho... scene yang kene sabotaj dadah tuh pon, aku tak setuju la die lari.. nak takut ape kalau tak salah boleh jer explain kene sabotaj kan. hoho... "kamal" (remy) pulak aku tgk macam tak de ciri2 polis pon.. hoho... cam lembab je wat keje hahah... macam2 jer aku komen kan sedap mulut jer.. tapi itu pendapat kan.. tak salah bagi komen membina.. 

Dalam filem nie aku suke style "joe" cakap yang nie "wa nak lu cari zack sama ngan dia kawan2 dtg jumpa gua, wa nak habiskan ini cerita" cam otai gle lak mangkuk nie.. ape2 hal pon.. sokong la filem anak melayu. Kite anak melayu mesti support kan.. so aku bagi 4/5 bintang@ star for filem nie...  sesiapa yang belum tgk tuh... gi la tgk.. memang berbaloi la aku rase... lastly Scha Al Yahya Roxx.. video kat bawah adalah temubual scha tentang filem nie.. sumber dari youtube la.. aper lagi!!






 Selamat Menonton La Ye Rakan2 bloggerku!!


3

3 comments:

  • Unknown on 29 March 2010 at 21:56

    mesti ko minat cite ni sbb scha.hahaha..tau dahh

  • Anis Haha on 29 March 2010 at 23:41

    scha matikan last last. jangan nangis mndok!

  • KoBeNg8 on 30 March 2010 at 03:55

    amad: hoho.. itu salah satu faktor jer... aku tgk kot KL drift 1 dulu.. heheh..

    Anis haha: huhu.. tak nangis pon.. hahha.. siot la syamsul free2 dapat peluk scha!! hehehe!!

  • ◄◄ the good times, ► the memories, ▌▌the drama, ■ the hurting, ►► the sad times

    Related Posts with Thumbnails

    You Are No.

    web page hit counters

    Facebook! & Ym!

    Schools!

    Sekolah Kebangsaan Taman Paroi Jaya. (1993-1998)
    (SKTPJ)

    Sekolah Dato' Abdul Razak.(1999-2003)

    (SDAR)

    Multimedia University. (Currently...)
    (MMU)

    Nuffnang

    BlogMalaysia.com

    Sdarians 99'3

    Sdarians 99'3

    Baba Street

    Baba Street

    Mmu Falcons

    Mmu Falcons

    Newspaper

    Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory