contact
Test Drive Blog
twitter
rss feed
blog entries
log in

Malaysian PayPerClick

"THe JoY We HaVe AnD THe SoRRoW We SHaRe"


Sunday 28 March 2010

Salam, pembuka bicara wahai rakan blogger sekalian.. nak post bende nie 2-3 hari dah. Saat dan ketika ini la baru dapat. Sekarang blogger pon boleh dapat award, bukan org2 kenamaan ngan artis jer haha!!!  http://kobeng8.blogspot.com/ pon dapat gak... Beautiful Blogger Award! yehooo!!!
so entry kali ini ikut sahaja procedure yg telah ditetetap kan, seperti di bawah.

STEP 1: PUT THIS PICTURE IN YOUR BLOG  
 

STEP 2: THANKS THE ONE WHO GAVE TO U 
 Award nie diberikan oleh rakan blogger di tempat aku menuntut ilmu nie, thanks to AmaD! Walaupun rasa macam tak patut dapat jer. haha!! btw tq weh!!

STEP 3: GIVE TO 15 OTHER FRIENDS
Ooppss... Nie part paling payah aku rasa.. tapi aku akan try list kan la..!! hoho!! Ini yg terpilih la... hoho!!


ha...nie yang aku pilih la.. hoho.. tak semestinya page die lawa... mungkin post2 die menarik ke, mungkin org nyer ker, lawa @ ensem ke. hehe!! wahah!! pastu ade plak member yang dah dapat award nie. takkan nak bagi lagi kan.. hoho.. so aku men select jer la yang lain..


STEP 4: SEVEN THINGS ABOUT U 
  • Masih lagi seorang student
  • Orang Nogori
  • Anak Sulong
  • Emotional gak la aku nie.. haha!!
  • Nickname bersepah: kobeng,mdok,ron,sakaki,
  • Fav Sport: Bola Sepak ler, Ragbi pon, Bowling juga.
  • Penyokong setia Liverpool ngan Negeri Sembilan 
Ok dah siap.. hoho!! Done!! Is done!! hoho!!! 
Assalammualaikum!! 


 



4

4 comments:

  • shAayyUm on 31 March 2010 at 12:15

    deyy....aku kau list kan yg paling last skali?? mmg tak patut...hahahaha

  • KoBeNg8 on 31 March 2010 at 13:45

    huhu!!! aku men random jer doe!! bukan susun ikut ranking pon!! hahah! kire ko bertuah ler dapat!! huhu

  • b4ns on 31 March 2010 at 23:14

    kobeng tenkiu for the award.

    x sangka aku terpilih. kehkehkeh.

  • ◄◄ the good times, ► the memories, ▌▌the drama, ■ the hurting, ►► the sad times

    Related Posts with Thumbnails

    You Are No.

    web page hit counters

    Facebook! & Ym!

    Schools!

    Sekolah Kebangsaan Taman Paroi Jaya. (1993-1998)
    (SKTPJ)

    Sekolah Dato' Abdul Razak.(1999-2003)

    (SDAR)

    Multimedia University. (Currently...)
    (MMU)

    Nuffnang

    BlogMalaysia.com

    Sdarians 99'3

    Sdarians 99'3

    Baba Street

    Baba Street

    Mmu Falcons

    Mmu Falcons

    Newspaper

    Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory